miercuri, 24 martie 2010

Conditii de munca . . .


Din pacate pentru noi cei care lucram in acest sistem de ani de zile, stim foarte bine ca acesta  este subfinantat, putinii bani pe care i-am primit se duc in marea lor majoritate pentru drepturile ppl-ilor sau pentru raportari si hartogarii care nu fac alceva decat sa ne ocupe timpul spre a le face, arhiva si dupa asta se aduna praful. Lucram intr-un penitenciar in care de cativa ani de zile sau chiar mai mult, nu se observa nimic nou in ce priveste cele doua probleme  SECURITATE si CONDITII DE MUNCA : aceleasi foisoare vechi care mai sunt cosmetizate  din cand in cand cu o bidinea de var, aceleasi birouri ale supraveghetorului  si  ale colegilor de la administrativ cu geamuri care nu se inchid, mobilier vechi, etc.... , in conditiile in care pe viitor se vor face investiţii în calitatea condiţiilor de muncă, va rog ca in comentariile dumneavoastra sa descrieti  in cateva cuvinte ce ar trebui facut in unitatea noastra pentru ca securitatea si conditiile de munca sa fie mai bune (indiferent de locul unde va desfasurati activitatea).

30 de comentarii:

Anonim spunea...

Un foisor mai spatios dotat cu tamplarie PVC (sa nu ma bata vantul din toate directiile), un sistem de incalzire mai performant care pe timpul iernii sa-mi creeze confortul nu ca si cel de-acum care-mi creeaza disconfortul...sau poate conducerea crede ca daca imi creeaza conditii decente...nu o sa-mi fac serviciul??!!...Sa-mi scoata TOACA aia din fata ochilor...stimabililor suntem in anul 2010 !!!!

Anonim spunea...

Cit e Toaca-n floare nici in....basca nu ma doare!Pazim cucuruzul de mistreti.In SFINTA TOACA sta bunastarea si echilibrul puscariei.Traiasca Toaca cea de toate noptile !!!
Ar trebuii sa la multumim tuturor ST si LST pentru faptul ca inca mai avem onoarea sa lovim in toaca.

S-auzim numai de...toaca!

Anonim spunea...

24 martie 2010, 18:06

La mamicuta ta acasa ai tamplarie PVC la geamuri si incalzire performanta? Daca nu, ciocu mic, daca da, stai acasa la caldurica! Televizor cu plasma (eventual LCD) cu abonament la 99 de canale, nu vrei (cu HBO si toate programele sportive incluse)?

Anonim spunea...

@ 18.06

Maine, poimaine, vrei si sezlong, umbrela de soare si eventual doua prosoape. Slapi, periuta de dinti si slip ai tu, da?

Anonim spunea...

ba ala care a scris ca nu terbuie reparate foisoarele e un incult peste tot sunt conditii decente sa stea el la masa acasa daca e comunist

Anonim spunea...

ptr @ 18.06 fratioare, usurel, usurel ca nu se stie cand ajungi la cucurigu (a se vedea foisor)si o sa te plangi de conditiile de "seic" pe care le vei gasi acolo ..., ar trebui sa fi mai responsabil iar daca ai ceva de zis in legatura cu articolul fa-o ... daca nu lasa-ne ...si intoarce-te in conditiile super in care poate muncesti...

Anonim spunea...

Pentru 19.55

Hai, da-te-n colo! Zi ca nu ti-ar place si televizorul? Zi, sa n-ai parte de termopane daca ma minti!

Anonim spunea...

@24 martie 2010, 19:07 Mai nene,te vad un om aproape cumsecade,ce ar fi sa dai jos radiatoarele,scaunele si sa scoti si toate geamurile,apoi sa te urci mataluta in foisor sa bagi citeva sute(sa nu zic mii) de ore de foisor?.
Te mai tine pe urma sa vorbesti asa?
Ce ti se pare exagerat in ceea ce a spus primul domn?Ce,le-ai platii din banii tai?
Valabil si pentru 24 martie 2010, 19:11

Anonim spunea...

Hei,ce se aude cu superzidul imprejmuitor(ala de 6 metri)?Dar cu foisoarele alea meseriase?
Voi fi oale si ulcele si tot nu am sa apuc sa le vad.Si ce trimbitate erau....!!!

Anonim spunea...

Parca sunt sf-uri. cred ca iesim vreo 4 generatii la pensie pana vedem. Nu de alta da poate daca avem conditii uitam de privatiunile serviciului milit...pardon parca eram cu statut special :(

Anonim spunea...

Parerea mea este ca nu este nevoie de agenti in paza perimetru daca s-ar investi intr-un sistem de supravegherre video. Investitia s-ar amortiza in cateva luni daca se face un calcul simplu:salariile agentilor din perimetru si ale sefilor de schimb ori cateva luni .Pentru magazia de serviciu poate fi desmnat un gestionar care sa se ocupe de cea ce face seful de schimb Personalu care desfasoara aceste activitati poate fi redistribuit. E anormal sa ne folosim de toaca la paza perimetrului acum cand tehnologia a avnsat din toate pct de vedere, noi mentinem sisteme de legatura din evul mediu. Dar asta reflectă mentalitatea celor care ne conduc, ce sa mai yici.

Anonim spunea...

Stimabilii care au ceva de comentat in legatura cu modernizarea foisoarelor:se vede ca nu ati facut serviciul de mult{sau niciodata}acolo.In postul 1 ,iarna,daca e vant sistemul de incalzire este anulat,in celelalte posturi cu usa inchisa poti sa scoti degetele afara intre usa si rama usii.Bineinteles ca acuma odata cu venirea primaverii se va da un rand de vopsea,si gata,mergem inainte.Cat despre toaca,traiasca partidul comunist.

Anonim spunea...

Sefilooor!mai aruncati cite o privire si la geamurile din birourile supraveghetorilor de pe bloc.Cind e vint afara,te trinteste curentul de pe scaun,sa nu mai zic cind e si frig.Ati putea face asta la inspectia lunara,pe care o faceti cu atita rivna,ca doar de,hotii sint mult mai importanti ca noi

GRATARUL spunea...

Fiecare angajat(barbat)am trecut la rindul nostru prin foisor,asa ca nu vorbiti de conditiile de acum cind altii faceau servici cu saculetul de sare la purtator.Poate ati uitat care din ce servicii "de lux" ati venit ! Sau daca ati fost patroni ,ce cautati aici? Atunci cind ati participat la examenele de admitere nu ati avut obiectii, si faptul ca ati reusit dovedeste ca ati fost mai buni decit altii -va felicit pentru asta.Ginditi-va la lista rezultatelor, la cel care a fost primul cazut.Ar sta saracul si intr-un picior ca barza in conditiile acestea din foisor... La fel ati fi gindit si voi daca nu erati AICI...ACUM...

Anonim spunea...

Sa nu fiu inteles gresit, eu sant pentru modernizarea foisoarelor(nu cere nimeni tv ), pentru conditii mai bune pt. supraveghetorii de pe sectii dar mai intai trebuie lucrat la mentalitate si la bunacrestere.Sa incepem cu foisoarele; chiar credeti dragi colegi, ca daca vor fi puse geamuri termopan nu se vor gasi agenti care vor stinge tigarile pe rama geamului sau pe pereti, nu vor face tot felul de inscrisuri peste tot, ca nu vor scuipa pe jos in foisor, ca nu vor sta cu picioarele sprijinite de pereti sau usa? Pe sectii sant altfel de probleme; inca mai sant colegi (ce bine ar fi daca ar citi si ei asta)care atunci cand sant aduse pe sectie creioane, radiera, liniar si alte materiale de birou le duc acasa. Mai mult in ziua cand se aduce acel deodorant pentru vasul de toaleta, daca nu este pus in acceasi zi a doua zi nu mai este, dispare si hartia igienica, si prosoapele si solutia de sters geamuri, atunci cand se dadea. Si eu vreau la fel de mult ca si voi conditii cat mai bune pentru toti dar atata timp cat nu stim sa folosim ceea ce este cred ca sant bani aruncati in vant. Si mai am o problema: am observat ca nu se mai face schimbarea posturilor la orele 07 si la 19, agentii raman pana intra celalalt schimb, poate citeste si un sef de schimb sau lst si vor lua masuri.

iceman spunea...

@25 martie 2010, 21:09 Pe undeva poate ai dreptate,dar de ce te raportezi totdeauna la trecut?Ti-ar parea bine sa ne intoarcem la ceea ce a fost?Iti place cumva mai mult regresul decit progresul?De ce sa ne plafonam la ce avem acum cind totdeauna e loc de mai bine?Poate in opinia ta e mai usor si mai simplu sa privim in spate decit inainte.
Atunci hai sa ne dam efortul sa involuam ca mai usor.
O noapte buna sa ai !

Anonim spunea...

@25 martie 2010, 21:33
Si stii de ce?Pentru ca unora dintre ei le este deosebit de greu sa se mai deplaseze si cu agentul la post,si atunci adio schimbare.
Daca le atragi atentia asupra acestui lucru iti raspund"Da ce ba,muriti o jumatate de ora?"
Bine ca au pretentia sa iesi afara din "boxa"atunci cind isi deplaseaza trupurile prin curte sau prin alte locuri.
"...si vor lua masuri."-Mai repede luam noi masuri decit ei.


(daca dau nume s-ar putea sa fiu acuzat de atac la persoana)

Anonim spunea...

25 martie 2010,21:09.Stimabile, ce ma intereseaza pe mine ca voi veneati cu saculetul de sare la voi, in foisor?.Eu vreau sa imi fac serviciul decent,nu ca sclavul pe plantatie.Cat despre cel care a cazut primul sub linie,nu are decat sa stea ca barza intr-un picior unde vrea.
P.S. daca ai nostalgii cu privire la trecut,si cum era atunci serviciul... du-te in pensie.

Anonim spunea...

Bai, "18.49", dupa ce ca esti prost, nerespectuos si fraier, mai esti si analfabet. Sau invers? Ti s-a mai spus, stai la mamitica ta acasa, daca nu si acolo cadeau chirpicii pe tine. Nu ti-ai sters glodul de pe opinci si ai si capatat pretentii, bai mucosule!

Anonim spunea...

@ 18.49

Balegosule, asa vorbesti cu cei care te-au invatat meserie? Daca nu-ti convin conditiile, du-te inapoi la stana sau du-te si pazeste parcarile si parcurile prin oras, ca oricum nu-ti trebuie mai multa calificare decat in foisor.

AdMin spunea...

26 martie 2010, 22:29 ; 26 martie 2010, 22:32 ...va rog sa cititi regulile de postare (să nu fie jignitoare, obscene, pornografice, abuzive sau ilegale;să nu conţină amenințări sau abuzuri verbale la adresa altor persoane care postează pe blog). Va multumesc.

Carcotasul spunea...

@ Administrator

E Ok! Am priceput. Dar am si eu cateva nedumeriri, daca nu-i cu suparare.

Oare atunci cand comentatorul nu respecta varsta, vechimea si experienta celor care ar putea sa le fie parinti, si se trezeste vorbind pe de rost si de pe garduri (foisoare), nu-i tot o jignire? Cand posteaza aberatii si absurditati, pretentii mai mult sau mai putin pertinente, dar formulate cu tupeu, astea nu-s tot jigniri? Cand comentatorul scrie agramat, dand dovada de incultura crasa, dar o face in gura mare, ca, deh, in Romania obraznicul mananca praznicul, asta nu tot o jignire adusa bunului simt sa fie?

Si atunci, cum facem? Cenzuram doar jignirile aduse explicit grobienilor, tocmai ca replica clara, pe intelesul tuturor, sau aducem dialogul in limitele normalului, ponderand si de o parte si de alta EXTREMISTII? Va multumesc pentru intelegere! Sarbatori fericite tuturor!

un paznic spunea...

In primul rand il salut pe Carcotas, dar as face cateva observatii la comentariul lui :
- pretentiile nu mi se par absurde , nici formularea nu ar fi trebuit sa supere pe nimeni; ce a cerut?; tamplarie PVC si un sistem de incalzire mai bun. Fara nici o aluzie fara nici o trimitere. Comentariile ulterioare.... asta este o alta poveste
- comentatorii nu pot respecta varsta, vechimea si nici experienta, deoarece cu cateva exceptii toate sant anonime; si in concluzie care
anonim este mai in varsta si care este mai tanar?
- in legatura cu greselile de scriere (nu vreau sa folosesc termenul "agramat"), a fost pus de un coleg un comentariu bun zic eu, si anume ca nu este blogul facultatii de litere. Unii scriu cu greseli, altii au mai mult tupeu, altii bat campii, dar atata timp cat au ceva de zis si mai mult de atat nu ataca si nu jignesc pe nimeni, cred ca ar trebui sa facem analiza a ceea ce a scris, si nu cum a scris.
- cat despre cenzura, cred ca ar trebui sa intervina numai in cazul jignirilor, injuraturilor, si nu sa ingradeasca postarile chiar daca aceste comentarii nu respecta intotdeauna gramatica.

Anonim spunea...

Hop si Circotasul!Pe unde mi-ai fost musiu?Hai sa-ti zic si eu una:"Cainele moare de drum lung si p....'de grija altora!".Da ce bai nene,cei de pe "gard"sint mai prejos decit Maiestatea Ta?Sau, daca faci serviciul in foisor,nu ai voie sa vorbesti?Vei fi si tu vre-un mare absolvent al "University of Oxford"si nu stiu eu.Ti-am mai spus odata ca esti al naibii de agasant cu stiinta ta pe care ne-o bagi sub nas cu orice ocazie,dar se vede treaba ca n-ai priceput nimic.Hai sa-ti mai zic odata:SCUTESTE-MAAAA !!!

Anonim spunea...

Monseniore Circotas !

Cu durere in suflet va aduc la cunostinta,ca sinteti o mare piedica in calea revenirii pe un fagas normal,a liberei exprimari si a libertatii de opinie.
Din comentariul domniei voastre,liber exprimat la"27 martie 2010, 12:43",inteleg ca toti cei care "indraznesc"sa isi expuna opiniile(..."pretentii"...)si nu sint in asentimentul d-voastra,sint impertinenti si tupeisti.Din pacate sint mult prea multi cei care gindesc ca si Maria Ta.Aceasta atitudine face dovada ca sinteti plin de prejudecati,prejudecati care nu fac casa buna cu inalta pregatire pe care, cu insistente tine-ti sa o afisati,fapt pentru care am ajuns la concluzia ca, sinteti doar un biet muritor de rind,cu nimic mai presus fata de cei "de pe garduri".
Si acum o intrebare?Bai nene,crezi ca daca ai o facultate(banuiesc ca ai) esti mai inteligent,mai destept,mai superior, ca unul care nu are?Ar trebuii sa fii mai pregatit in domeniul pentru care ai facut acea facultate, (si asta daca nu e x/o) nicidecum mai inteligent sau cum vrei tu sa spui.
Acestea fiind spuse ii doresc Altetei Sale sa revina cit mai curind cu picioarele pe pamint.

Anonim spunea...

Observ ca din pacate dictonul latin `` Divide et impera `` se aplica cu succes si aici.
Implicati in mici vendette personale - din motive pline de subiectivism de multe ori - oferim ocazia unor semidocti cu pretentii de mari critici literari, sa emita opinii firoscoase oricand si despre orice..

Anonim spunea...

Pt. 12.08

Se vede ca tu incerci sa profiti din plin de ocazia oferita, mai jumatate de sfert de semidoct.

Anonim spunea...

@28 martie 2010, 12:08 Arata-mi un caz de razbunare si sint gata sa fiu de acord cu tine.Daca incerci sa combati ideeile unuia sau altuia nu inseamna ca te razbuni.

Anonim spunea...

PT. 16:48
Ai muscat momeala!
Esti singur(a) sau faceti pe schimburi?
Daca raspunsul este afirmativ la a doua parte a intrebari, cine iti plateste norma 12B?

Anonim spunea...

pt.23.03 2010 ora 22.54
mai atotcunoscatorule,daca ai tu o problema de personalitate nu o pune in 'carca' altuia ;ca stim noi cine esti :mataluta.
iti raspund tarziu dar am sa incers sa fiu mai consecvent!