sâmbătă, 2 aprilie 2016

Marți, 5 aprilie 2016 ne vom întâlni cu Ministrul Justiției

Pe fondul isteriei rezultate in penitenciarele din Romania, ca urmare a publicarii unor articole ce aduceau in discutie o eventuala scoatere a personalului din Politie si Penitenciare din sectorul de aparare, m-am apucat si am reluat demersul ce il mai facusem acum o luna, cand a mai aparut o data acest zvon, sa aflu cat adevar si cat zvon.


Am sunat la minister, de aici cred si dorinta doamnei ministru de a ne intalni, deoarece dupa ce am intrebat am si fost sunat pentru a stabili intalnirea de marti unde, dupa cum am fost informat, vor participa doar liderii celor doua organizatii sindicale. Am sunat la politisti si acestia nu aveau cunostinta decat la nivel de zvon si acesta aflat acum o luna ca si noi si neconfirmat. Am sunat la alti domni ce au legatura cu Comisiile de aparare din Parlament si au spus ca nu stiu nimic de acest demers. Nici prin CSAT nu ar fi fost luat in discutie, nu ca am avea acces acolo, dar altii au si spun ca nu.

Nu exclud faptul ca ar fi putut fi si discutii de acest fel purtate, nu exclud ca cineva poate gandi asta, pot sa inteleg si faptul ca unii, care gandesc ca asta cu ordinea publica e ca un joc,, NU TE SUPARA, FRATE” si dau cu zarul putand sa iasa orice, insa cred ca este totusi mult. Mai ales in situatia internationala ce o traversam. Chiar si cea interna.

Mai ales ca un ,,ISIS autohton”, format din adevarate structuri de crima organizata, clanuri, isi duc veacul prin structura asta de aparare numita SISTEM PENITENCIAR. Am putea sa mutam cateva clanuri si la probatiune, sa se plimbe, sa vina sa discute cu cei de acolo, chiar daca de ei nu mai da nici Interpolul, ca doar e util sa-i indrepti pana intra in penitenciar si satui de atata indreptat, sunt ascunsi iar in penitenciar, cu vreo 3-4 morti in timpul cat sunt ,,probati”, cateva zeci de masini incendiate,oameni amenintati, lideri corupti si apoi santajati, vreo 30-40 de sclave trimise prin Italia, unele de care nu mai stiu nici parintii lor. Cam despre asta vorbim in PUSCARII. Dar pana marti mai este putin. Atunci o sa intrebam pe doamna ministru, cu subiect si predicat, daca a exprimat sau are in vedere sa exprime, sa propuna si sa sustina un asemenea demers. 

Daca s-a intamplat, reactia va fi imediata, implicand tot ce inseamna personal de penitenciare, dar pana atunci va rog sa aveti putina rabdare. Cred ca util este sa fim receptivi si sa reactionam la stimuli in masura in care acestia ne produc prejudicii. Altfel e posibil ca interesul de a ,,ne da de lucru” si noi sa reactionam la asta, sa fie la fel de mare.  

Sursa : FSANP

Niciun comentariu: