luni, 28 februarie 2011

S-au virat… banii de echipament


      Avem confirmarea DEA ca banii de echipament, prima transa ciuntita cu 25%, s-au virat catre penitenciare. In functie de planificarea la Trezorerie vor intra banii si pe carduri. E luni n-ar trebui sa fie probleme saptamana asta. Urmatoarea transa, conform OMJ, in semestrul 2. Pana atunci lamurim si cu proaspetii absolventi, pentru ca au fost destule intrebari, si cu valoarea exacta a normei de echipare si a reducerilor aplicate.
     Intre timp va reamintesc tuturor ca avem o problema cat se poate de serioasa si va astept sa va implicati. Este vorba de viitorul nostru. Nu este doar razboiul liderilor de sindicat este al tuturor salariatilor.
Anul trecut cine a economisit o zi de greva a pierdut deja 30 de salariu cu cele 6 luni de reduceri de 25%. Nici acum n-am recuperat. Si raul ireversibil abia acum urmeaza! Merita deci sa stam deoparte?!
(FSANP)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Si acuma repejor la dl P. sa va trimita la croitor si cizmar pentru a va masura ....talia si marimea la coifura(scris intr-un cuvant!!)...

Anonim spunea...

Si el cu se alege de-acolo?Croitorul ala cit ii decarteaza?

Anonim spunea...

:))) ...... ,,unde ti-e cascheta mai!!!,, :)

Anonim spunea...

Am facut-o roata sul si mi-am indesat-o in c...

Anonim spunea...

am postat pe platforma e learning unde ti e cascheta si camesa bai