luni, 9 august 2010

50% . . . REVINE !

50%

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ca si cum nu mi-a fost de ajuns ca astazi mi-am vazut fluturasul varza (sa-i fie de AMAR la Basescu&Boc)...acum vad ca se revine la primele datatoare de ura intre "gardieni", mai in ce tara traim? Salariul mi l-au nimicit astia, ce naiba sa fac acum cand datoriile ma apasa mai tare? Sa ma fac pupincurist, sa ma apuc sa ma prostituez sa prind o prima de 50%? Nu mai inteleg NIMIC !

Anonim spunea...

Sesizati un post tv!

Anonim spunea...

"EXCEPŢIONALII" de IERI..."EXCEPŢIONALII" de mâine : o să vedeţi cine sunt fericiţii propuşi : ati ghicit? ACEEASI...dar conform "modelului anexat"(sâc!).

Anonim spunea...

Acum câteva zile, aflam ca nu se mai acorda 50% (in sfarsit) , lucru care de altfel m-a bucurat, deoarece credeam ca nu este in primul rand moral sa se mai acorde acest stimulent in conditiile in care cuvantul CRIZA era pe buzele tuturor: de la presedintele Basescu pana la ppl-ul nostru cel de toate zilele. Insa astazi am facut cunostinta cu fluturasul meu, primul meu impuls a fost sa nu-l iau, deoarece eram constient ca ziua mea o sa fie spulberata citind cifrele de pe el...doar niste cifre ! Dar aceste cifre ma ajuta sa traiesc, sa ma bucur de putinele lucruri care imi mai poate oferi viata (daca aceasta se mai poate numi viata), dar l-am ridicat si cerul s-a prabusit peste mine : intotdeauna am crezut ca este totusi o gluma, dar nu a fost sa fie asa : gluma a devenit realitate, mi-au disparut 25% din salariu!!!! Priveam in jurul meu, priveam la colegii care zilele trecute zambeau , faceau glume...acum toti erau crispati, auzeam cum le trosnea dantura de furie atunci cand citeau fluturasul, simteam multa furie in jurul meu creeata de acest mic fluturas neinsemnat , dar care isi pune amprenta in portofelul meu, in viata mea, in plata creditelor mele...am crezut ca este o gluma: dar este REAL ! Am ajuns acasa si nu am avut curajul sa-i spun sotiei (inca) ca va fi nevoie sa mai renuntam la una alta deoarece cateva sute de lei au disparut ca prin minune la comanda BOC-ului, am deschis calculatorul (poate va fi nevoie sa renunt si la el) si primul lucru am dat un click pe blogul nostru sa vedem daca a mai aparut vreo stire, iar spre surprinderea mea am citit ca se revine la acordarea primelor de 50%...am simtit ca imi vine rau, credeam ca este la fel, o gluma...dar informatia a aparut si pe PENIFEST...deci este ADEVARAT ! Am inchis calculatorul injurand in gandul meu pe X si Y...plec sa ma culc, dar oare voi putea dormi? Ce o sa spuna sotia mea maine cand o sa-i spun ca GLUMA este de fapt o REALITATE ?!

Doar un agent...

Anonim spunea...

SA LE FIE RUSINE ...